Свистить ремінь | Коли потрібно міняти ремінь генератора ~ Capot.com.ua

Свистить ремінь | Коли потрібно міняти ремінь генератора ~ Capot.com.ua

Більшість проблем з деталями автомобіля виявляють себе характерним звуком, який вказує локалізацію, завдяки чому спрощується діагностика. Наприклад, свистить ремінь генератора – ситуація, знайома всім водіям.

Дехто вважає це свідченням критичного зношування. Однак існує багато причин, чому свистить ремінь генератора (поліклиновий, ручейковий). Розгглянемо їх.

Свистить ремінь генератора – можливі причини

Якщо свистить ремінь генератора, це не завжди означає необхідність термінової заміни компоненту. Явище може свідчити лише про підвищене тертя.

Чому свистить ремінь генератора? Перерахуємо основні причини:

1. Потрапляння рідин.

Є протікання мастила, охолоджувальної рідини, палива.

2. Закінчився строк служби.

Поверхня демонструє явні ознаки зношування.

3. Низька якість.

Властива виробам китайського виробництва. Зазвичай вони мають порівняно тонкий зовнішній шар з хорошого матеріалу, під яким прихований менш стійкий до зношування внутрішній. Зовнішній стирається – починає лунати свист.

4. Свистить через несправність генератора.

Свист виникає через сильне зношування підшипників приладу. Тут допоможе лише ремонт або заміна.

5. Свистить "на холодну".

Явище, властиве «холодному» запуску двигуна, особливо взимку. Відмінність – свист пропадає після прогріву. Причиною є прослизання через:

  • неправильно підібране мастило для підшипника;
  • слабке натягнення;
  • заклинювання шківу.

6. Свистить через підвищені навантаження.

Якщо ознаки зношування відсутні – одразу міняти не обов’язково. Потрібно зняти витратник, перевірити, наскільки чистий, натягнутий, чи легко прокручується шків.

Строк служби ременя

Строк служби оригінального витратника авторитетного бренду зазвичай набагато перевищує 25 тис. годин роботи (середній показник). Причина появи ознак зношування – витратник продовжує піддаватися навантаженням коли авто зупиняється, оскільки двигун працює «вхолосту». Тому строк служби окреслюється часовим показником.

Спеціалісти акцентують: практично строк служби відрізняється від задекларованого виробником, оскільки визначається рядом чинників:

  1. Якість встановлення.
  2. Умови зберігання.
  3. Період придатності.
  4. Погода.

Рекомендується дотримуватися регламенту, розробленого виробником автомобіля, дотримуватися планових ТО, міняти комплектуючі вчасно.

Обрив ручейкового ременя, наслідки

Найпростіший спосіб визначити, що прийшов час міняти – оцінити зовнішній стан. Особливої уваги потребують наступні ознаки зношування:

  • потертості;
  • тріщини;
  • cтерті зубці;
  • розкошлачені краї.

При інтенсивній експлуатації ігнорування перерахованих ознак швидко приводить до такого неприємного явища, як обрив. Основні наслідки обриву – акумулятор перестає заряджатися, системи авто починають споживати енергію АКБ в посиленому режимі. Наслідки можуть також виявлятися в формі явища, що отримало у водіїв назву «важке кермо», яке властиве моделям із гідропідсилювачем.

Більшість спеціалістів стверджують: наслідки обриву ручейкового приводу менш катастрофічні, ніж при обриві приводу ГРМ. Деякий час можна продовжувати рух – настільки довго, наскільки вистачить енергії батареї.

Однак є неприємне виключення – конструкція машини передбачає загальний привод генератора та помпи. В цьому випадку відсутність циркуляції охолоджувача призведе до перегрівання агрегату та вартісного ремонту.

Крім того, наслідки полягати в глибокій розрядці акумулятора, яка неприйнятна для сучасних виробів такого роду.