Що потрібно міняти після покупки автомобіля | Заміни на першому ТО

Що потрібно міняти після покупки автомобіля | Заміни на першому ТО

Покупка б/у автомобіля – процедура, котра передбачає певні ризики. Пов’язані, зокрема, із тим, що до 80% б/у автомобілів в Україні реалізуються на вторинному ринку, через перекупників. Враховуючи, що завдання такого бізнесу – якомога швидше й вигідніше продати машину, надавши їй максимально презентабельного, «продажного» вигляду, під зовнішнім лиском може приховуватися багато недоліків, від зношених деталей до відпрацьованих мастильних та інших витратних матеріалів, які давно час міняти. Про необхідність першого ТО й про те, на що варто звернути увагу при покупці б/у автомобіля, ми поговоримо в цій статті.

Перше ТО: запчастини та витратники, котрі доведеться замінити

1. Світлова техніка

Не всі автомобілі обладнані системою контролю справності ламп, тому покупка повинна супроводжуватися перевіркою всіх фар, «габаритів», стоп-сигналів, «поворотників» та сигналів заднього ходу.

2. ГБО

Справність газобалонного обладнання напряму впливає на ресурс агрегата та ефективність роботи. Під час покупки автомобіля з ГБО бажано оцінити правильність його встановлення та коректність налаштувань. При нагоді варто замінити газові форсунки, мультиклапан та облаштувати авто фільтром парової фракції з відстійником, котрий захищає форсунки від негативного впливу неякісної газової суміші.

3. Гальмівна система

Через високу вартість гальмівних дисків, перекупники нечасто міняють їх під час передпродажної підготовки. А колодки зазвичай ставляться найдешевші. Купляючи б/у автомобіль, зверніть увагу на зовнішній буртик гальмівного диска. Якщо висота від 1 мм, варто оцінити товщину дисків та замінити за потреби. Мінімальна товщина фрикційного шару гальмівних колодок складає 2 мм. При менших значеннях їх теж треба міняти.

4. АКП

Якщо ви не знаєте, яким був стиль водіння колишнього власника машини та чи дотримувався він регламенту техобслуговування, перше ТО повинне супроводжуватися перевіркою мастила та мастильного фільтра. Ремонт АКП – вартісна процедура, і перекупники навряд чи зважаться на неї.

5. Заміна моторного мастила

Це майже найчастіша заміна після покупки б/у авто. Вивчіть допуски виробника автомобіля, який купляєте, а краще скористайтеся нашим Калькулятором ТО, котрий підкаже, яке мастилі і в яких кількостях бажано придбати для заміни під час першого ТО.

6. ГРМ

Ремінний привод ГРМ піддається досить високому зношуванню. Напевно в б/у авто його також доведеться міняти, якщо ви хочете уникнути обриву ременя й критичних пошкоджень в системі внаслідок зустрічних ударів поршнів з клапанами.

7. Заміна фільтрів

Вище ми вже згадували системи, де фільтр виконує важливу роль. Облаштування фільтра таке, що переконатися в його якісній роботі можна або на основі точних знань про термін останньої заміни, або за непрямими ознаками під час експлуатації машини. Оригінальні, якісні фільтри – порівняно недорогі витратники, тому не ризикуйте й краще одразу замініть їх усі, проводячи перше ТО.

8. Ходова

На зношування шарнірних з’єднань вказує стукіт підвіски. Проблема виникає через зношування стійок стабілізатора, шарових опор, рульових накінечників, сайлент-блоків, втулок стабілізатора, супортів, опорних підшипників, амортизаторів. Звичними явищами у вживаному авто вважаються розірвані пильники ШРКШ-ів, стійок стабілізатора, рульових накінечників.

9. АКБ

Первірте дату виробництва акумулятора. Якщо закінчився рекомендований строк його експлуатації (більше 5 років) – є ризик, що машина не заведеться в морози.

10. Заміна охолоджувальної та гальмівної рідин

Крім виправданої в таких випадках заміни, іноді доводиться також промивати системи циркулювання витратників, оскільки навряд чи можна бути впевненим, що попередній власний дотримувався рекомендацій виробника автомобіла з їхнього підбору та регламенту ТО.

Важливі відомості про те, як економно та ефективно провести перше ТО, можна отримати в інтернет-магазині «Капот», скориставшись онлайн-сервісами «Калькулятор ТО», «Регламент ТО» та «Огляди».