Моторна олива ENI (Agip) | Італійське мастило для Fiat ~ capot.com.ua

Моторна олива ENI (Agip) | Італійське мастило для Fiat ~ capot.com.ua

Будь-який список світових лідерів – виробників мастильних матеріалів для автомобільної промисловості вважається неповним, якщо в ньому немає згадки про бренд AGIP.

Все, що стосується цієї італійської марки, починаючи з надихаючої історії виробника, концерна ENI, і закінчуючи захопленими відгуками покупців про моторні оливи AGIP, котрі регулярно отримують допуски ведучих автовиробників, підштовхує досвідчених автолюбителів поекспериментувати з продукцією ENI в різних умовах.

І найчастіше це призводить до того, що випадково купивши один раз моторну оливу ENI, покупець назавжди стає її вірним прихильником.

Італійська моторна олива AGIP: як шестинога собака прославила її на весь світ

Рідкісний власник автомобіля Fiat, прихильник Формули або мотоперегонів MotoGP World Championship не стикався із згадкою про компанію AGIP PETROLI, що виробляє висококласне італійське моторне мастило. А тим, хто тільки знайомиться з ним, насамперед впадає в око вкрай незвичайний торговий знак – чорна шестинога собака на жовтому тлі, у якої з роти вириваються язики полум’я.

Історія логотипу охоплена таємницею, довгий час секрет його походження був прихований навіть від самих працівників концерну. Припускається, що шість ніг – це натяк на інше міфічне створіння, кентавра, тільки у випадку логотипа AGIP мається на увазі «симбіоз» двоногої людини з чотирьохколісним транспортним засобом. Полум’я, яке виривається з пащі, символізує одночасно паливо, що горить, та вихлопну трубу. Дивлячись на фігуру собаки, багато хто знаходить також спільні риси з іншим знаменитим символом Італії – капітолійсьою вовчицею, що вигодувала засновників Риму Ромула та Рема.

Необхідність створення яскравого, вражаючого логотипа з’явилася у компанії з початку 1950-х років, після того, як вона вийшла на рівень конкуренції з іншими енергетичними, нафтопереробними гігантами, почавши стрімко поширювати мережу своїх представництв. Довгий час вважалося, що автором є графік Джузеппе Гуцці. Його ескіз вразив самого президента Agip, котрий обрав його з більше, ніж 4 тисяч конкурсних робіт, хоча «вогнедишна собака» посіла на конкурсі друге місце.

Тільки 30 років потому всі дізналися, що Гуцці лише втілив логотип в графічному форматі. Справжнім автором був знаменитий італійський скульптор Луїджі Броджіні, який з ряду причин до самої смерті приховував своє авторство. На жаль, разом з ним відійшов у небуття точний сенс, вкладений в образ.

Компанія AGIP PETROLI, яка входить в той самий крупний італійський концерн, що й Eni, веде свою історію з 1920-х років, коли була створена за державною ініціативою. Сфера її інтересів дуже широка: розвідка, добування вуглеводородів, газу, електроенергетика, нафтопереробка, розробка, виробництво, продаж мастильних матеріалів.

Що стосується моторних олив – ці італійці не звикли користуватися чужими ідеями чи формулами. Передові розробки міжнародного рівня, ноу-хау екстра-класу дозволили їм зайняти унікальну нішу на ринку. Почнемо з того, що це одна з небагатьох компаній такого рівня, що працює за «повним циклом». Тобто, своїми засобами реалізує всі етапи створення продукту в одному ланцюжку, починаючі від розвідки, видобування сировини, закінчуючи фасовкою товарних мастил.

Одна з виробничих особливостей моторних олив Agip – вони містять ексклюзивний набір присадок, розроблених самою компанією, що сама й використовує їх, а також базові мастила, які вироблені на власних заводах. В той час, як інші виробники закуповують всі або частину компонентів на світовому ринку. Така стратегія забезпечує ідеальну чистоту, точність параметрів, найвищу ефективність формули олив Agip, особливо в застосуванні щодо італійських авто, наприклад, Fiat.

Сьогодні компанія Agip веде активну діяльність більше, ніж в 80 країнах. Причому, добуває нафту, природний газ у 44 з них. Вона давно стала трансконтинентальною, поширивши вплив не тільки на всю Європу, але також в Африці, Латинській Америці. У 2016 році вона посіла 65 місце в рейтингу п’ятисот найбільших світових компаній Fortune Global.

Звісно, були в її історії складнощі, навіть гучні корупційні скандали, які змінили керівний склад. Однак ніякі перипетії не змогли порушити репутацію Agip, яка побудована на довірі покупців її продукції. А багаторічне співробітництво з командою Ferrari, участь в перегонах «Формули-1» ще більше зміцнює її позицію в якості виробника висококласних моторних олив з унікальними за ефективністю експлуатаційними властивостями.

Олива Eni (Agip): чим порадує власників Fiat та інших авто?

Власні лабораторії, дослідні центри компанії Eni (Agip) постійно працюють над вдосконаленням експлуатаційних показників, технічних характеристик моторних мастил. Це призвело до створення багатьох лінійок високотехнологічних мастильних матеріалів, які допомагають двигунам виявити свої кращі якості. Зокрема:

  1. Для синтетичних та гідрокрекінгових мастил Eni передбачено збільшений інтервал заміни – від 50 до 100 тис. км.
  2. Багато продуктів корпорації є енергозберігаючими – економія палива під час їх використання сягає 3-5 відсотків.
  3. Використання корпорацією тетрафторетилена у складі комплексу присадок дозволяє скоротити зношування двигуна, зменшити його корозію.
  4. Присадки в складі дизельних олив AGIP мають унікальні миючі властивості, нейтралізують агресивні сполуки та частинки сажі.
  5. Нова, ще більш ефективна лінійка олив i-Sint.

Приклади відмінної італійської оливи серії i-Sint:

ENI I-Sint 5W-30
eni isint 5w30

ENI I-Sint MS 5W-40
eni i sint ms 5w40

ENI I-Sint TD 10W-40
eni i sint td 10w40

ENI I-Sint tech R 5W-30
eni i sint r 5w30