Як часто потрібно перевіряти рівень масла в двигуні?

Як часто потрібно перевіряти рівень масла в двигуні?

Водії-початківці ще не знають як часто потрібно перевіряти рівень масла в двигуні, тому завжди хочеться зазирнути під капот свого автомобіля і подивитися що там відбувається. У цій статті ви отримаєте повну відповідь на питання.

«Топові» автомобільні бренди в конкурентній боротьбі намагаються якомога більше полегшити життя сучасному водію, впроваджуючи всілякі високотехнологічні розробки для оцінки стану машини, які дозволяють зовсім не заглядати під капот – модна просто слідкувати за індикацією, сигналами «аналітичних» датчиків та повідомленнями бортового комп’ютера. Але чи завжди достатньо цього, особливо якщо мова йде про витрати моторного мастила?

«Не перевірив – не поїхав»

Досвідчені автомобілісти ген-ген, та й оцінять рівень мастила у двигуні «вручну». Назвемо це корисною звичкою, яка допоможе помітити негативну тенденцію зміни кольору, запаху та кількості витратника ще до того, як індикатори, налаштовані на типові показники, відреагують на щось недобре.

До того ж, потреби у кожного екземпляра машини індивідуальні. Причому, індивідуальність посилюється кожну тисячу км і з віком, все більше відрізняючись від якостей, заявлених інженерами.

Розуміння, коли варто залізати під капот та оцінювати об’єм мастила особливо допомагає, якщо ви використовуєте машину в нестандартному режимі, а також якщо вам довелося поміняти марку чи тип рідини.

Коли варто перевіряти рівень мастила в двигуні?

Професіонали автосервісу ретельно підходять до питання, коли краще перевіряти рівень мастила в двигуні. І залежить воно не стільки від періодичності, скільки від індивідуальних характеристик автомобіля.

  1. Згідно рекомендацій виробника. Дані про періодичність перевірок за замін можна знайти в технічній документації до моделі авто, агрегату та самої мастильної рідини. Оцінка її рівня та стану входить в перелік обов’язкового сервісу на кожній СТО, а також в регламент кожного періодичного ТО.
  2. Знаючі водії оцінюють об’єм та стан витратника кожну 1-2 тисячі кілометрів. Це дозволяє точно визначити режим витрачання та достатньо точно прогнозувати майбутні витрати на придбання та поповнення матеріалу.
  3. Якщо ви експлуатуєте авто нерегулярно й нечасто, варто прив’язувати діагностику не до тисяч кілометрів, а до календарних відміток. Звичайний термін перевірки – раз в місяць при малому пробігу та невеликих навантаженнях на двигун.
  4. Якщо у вас б/к автомобіль, придбаний «з рук», то в будь-якому випадку потрібно протестувати витратник в кінці робочого дня.
  5. До й після підвищених навантажень, при особливо складних випробуваннях для мотора (далека дорога, робота в дорожніх корках, часта зміна швидкісного режиму).
  6. Помітили різке зменшення охолоджувача, калюжі чи плями під капотом? В таких випадках тим більше варто поспішити й терміново перевірити щуп.

Залишається одне питання – де краще придбати мастило для поповнення й заміни? На це дадуть відповідь наші онлайн-сервіси підбору й доставки автозапчастин «Калькулятор ТО» та «Регламент ТО».