Виберіть тест-драйв для HYUNDAI Accent


Багатоликий та економний, компактний і працьовитий «кореєць» Хендай Акцент примушує власника миттєво закохатися в себе. І не в останню чергу – завдяки демократичній вартості. Не дарма у Франції, після початку виробництва моделі в 1995 році, їй дали назву витривалої, красивої та мініатюрної конячки поні (Pony). Цю модель можна назвати чемпіонкою за кількістю псевдонімів, оскільки кожна країна виробництва дала їй своє ім’я. Наприклад, найближчі сусіди (Росія) назвали її Солярис.

За час свого стійкого перебування на ринку в якості невибагливого транспортного засобу з невеликою вартістю для практичних міських жителів, Хендай Акцент приймав найрізноманітніші форми й вигляд: седан із чотирма дверцятами на 5 місць, хетчбек із 3-ма дверцятами на 4 місця, хетчбек із 5-ма дверцятами на п’ять місць. Комплектація також виконується в різних варіантах, від відносно «скромної», до «елітної» у вищому сегменті цін.

Хендай Солярис: особливості ТО, які визначають регламент

Як будь-яке бюджетне авто, Солярис «грішить» нюансами, які пов’язані з невисокою вартістю матеріалів. Більшість легко усунути за допомогою нескладного регулювання. На форумах зазначається порівняно невисока ціна технічного обслуговування. Головне – щоб воно відбувалося з урахуванням розкладу регламенту ТО.

В якості «слабкого місця» критики відзначають радіатор, розповідають про проблеми з рідними гальмівними колодками. Амортизатори часом одразу починають «потіти» після першої зими, але частіше говорять про заміну лише після 60000-90000 пробігу. Скрипучі замки капота, сидіння й пластик салону також іноді викликають роздратування власників. Більшість із згаданих завдань легко вирішити на першому етапі регламенту в межах розкладу.

Регламент для Хендай Акцент (Солярис): ціна ТО вам сподобається!

ТО Акцента порадує помірною вартістю, якщо враховувати розклад, а краще – перевіряти певні вузли та рівень рідинних «витратників» якомога частіше, ще до першого регламентного технічного обслуговування.

Розклад регламенту ТО від завода-виробника говорить про необхідність ТО 1 після 6 місяців пробігу. ТО 2 – після року, ТО 3 – після 2-х років, що приблизно дорівнює 30000 пробігу. Стандартні роботи, які виконуються на кожному етапі, починаючи з першого обслуговування – це заміна моторного мастила та його фільтрів. Заміняти фільтри кондиціонера й повітряні доведеться під час ТО 2. Їхня ціна в нашому каталозі зберігається на рівні вартості від заводу-виробника.

ТО 4, яке буде потрібне після 45000 км, включає заміну охолоджуючої рідини, ретельне тестування всі вузлів та деталей, окрім паливного фільтра. Після 75000 км потрібно буде повторити ретельну перевірку. Ціна обслуговування на кожному етапі, з першого ТО і до останнього гарантійного буде доступною, якщо дотримуватися рекомендацій менеджерів інтернет-магазину «Капот», які відповідають за підбір деталей.