Який ремінь ГРМ краще | Рейтинг, періодичність заміни

Ремінь ГРМ відповідає за синхронізацію колінчастого вала з розподілвалом. Його функція в двигуні надзвичайно важлива, оскільки впливає на вашу безпеку й безпеку ваших пасажирів.

Щоб бути впевненим у ремені ГРМ, досить:

  • робити вчасно заміну;
  • встановлювати ГРМ від перевірених виробників.

Два прості пункти. В цій статті ми детально розберемо кожен.

Кращі ремені ГРМ

Особливості виробництва ременя впливають на якість і строк експлуатації. На нашому ринку не так багато виробників ременів, які відповідають стандартам якості, та перевірені часом.

Ми вирішили скласти рейтинг виробників, більш детально описати плюси й мінуси ременів. Рейтинг базується на таких показниках: якість, доступність та середня ціна ременя.

Рейтинг ременів ГРМ:

  1. Dayco (США)
  2. Gates (США)
  3. Contitech (Німеччина)
  4. Sun (Японія)
  5. Ina (Німеччина)

Ремені й ролики цих виробників встановлюють на конвеєрах виробників автомобілів.

Ви можете дізнатися вартість і купити будь-який з перерахованих ременів ГРМ, а також супутні товари в нашому інтернет-магазині. Залиште просту заявку і отримайте безкоштовну доставку в будь-яку точку України.

Dayco

лого дайко

Американський виробник ременів, роликів і складових для привода ГРМ. Почали свої історію в 1905 році.

На наш ринок, в основній масі, заходить продукція, вироблена на заводі в Італії. Вона покриває весь післяпродажний ринок ремінних приводів.

Постачається на конвеєри General Motors, Caterpillar та інших відомих виробників авто.

Gates

лого гейтс

Виробник ременів ГРМ, чия назва говорить сама за себе. Продукція цієї компанії завжди відповідала високим стандартам якості. Мабуть, кожен автовласник якщо не встановлював ремені цієї фірми, то чув про неї.

Ремені для нашого ринку виробляються на заводі в Бельгії. Що говорить нам про європейську якість і ретельну перевірку кожної позиції.

Contitech

лого контитеч

Дочірня фірма з виробництва запчастин ремінного приводу компанії Continental.

В першу чергу, ремені цієї фірми популярні серед власників Subaru, чий ремінний привід працює у важких умовах експлуатації. Німецька якість за порівняно бюджетною ціною.

Sun

лого сан

Японський виробник ременів ГРМ. Менш поширений на нашому ринку, але не поступається якістю іншим виробникам.

Ремені цієї фірми встановлюють на конвеєрах Toyota, Lexus та інших японських виробників авто.

Ina

лого ина

Це єдиний виробник, який не продає окремо ремені ГРМ. Але в лінійці Ina є комплект заміни ременя ГРМ. В який входить ремінь, ролики і супутні запчастини для заміни.

Якісні й перевірені часом ролики Ina встановлюються на конвеєри автовиробників по всьому світу.

Посилені ремені

Наявність тефлонового покриття на ременях ГРМ значно підсилює міцність і довговічність без шкоди для основних характеристик запчастини.

  • МІФ - ремені ГРМ з тефлоновим покриттям пофарбовані в білий колір.
    Teflon® безбарвний компонент. Він не впливає на колір ременів, і жоден виробник ременів не відзначає його якимось кольором.
  • МІФ - ремені з тефлоновим покриттям містять в назві слово й знак Teflon®.
    Це не обов'язкова умова. Найчастіше виробник не вказує, що виріб містить тефлон. Наприклад, вся продукція бельгійського виробника Gates з додатком Power Grip має тефлонове покриття.

В нашому магазині ми пропонуємо тільки посилені ремені від перевірених виробників. 

Періодичність заміни ременя ГРМ

Кожен виробник самостійно та індивідуально для кожної моделі визначає термін заміни ремінного приводу. З цією інформацією можна ознайомитися в інструкції з експлуатації, або отримати консультацію наших менеджерів.

Проте є тенденція до певного строку експлуатації. В середньому, для кожного автомобіля строк заміни ременя ГРМ настає після 120 тисяч км пробігу.

Але для деяких моделей Сітроен час заміняти ремінь вже після 80 тисяч. км. А для певних моделей Мітсубісі цей термін становитиме 150 тисяч км.

Щоб бути впевненим, довіртеся нашим фахівцям, які індивідуально підберуть виріб і вкажуть термін заміни для вашого авто.

Наостанок, хотілося б розповісти про "браковані" ремені

На кожному ремені є шов

У зв'язку з особливостями виробництва, ремінь розрізають і зшивають два кінця певного розміру міцною ниткою.

Шов на ремені, це зовсім не брак, а вимушена конструктивна особливість.

Інші рейтинги автозапчастин
Рейтинг моторних масел 
Рейтинг галогенних ламп
Кращі свічки запалювання