Виробництво автомобілів за останні два століття просунулося та виросло з парових машин до високошвидкісних і комфортних транспортних засобів. Якщо на початку дев'ятнадцятого століття літаючі автомобілі були чимось нереальним з фантастичних книжок відомих письменників, то зараз – це факт, котрий семимильними кроками наближається до нас з майбутнього.

Автомобілі майбутнього – міф чи реальність?

У 2015 році в патентне бюро надійшли креслення дизайну літаючого автомобіля з висувними крилами на даху й крилом на багажнику. Ну і добре! Такі патенти та високотехнологічні розробки, виконані на хвилі модних тенденцій не рідкість, адже ще на початку двадцятого століття проводилися іспити з подібною технологією (багатоплан). Але проект в патентне бюро був поданий не компанією, що спеціалізується на інноваційних розробках, і не амбітним стартапом, а одним з найбільших конвеєрів виробництва масових автомобілів TOYOTA.

Запатентоване креслення автомобіля з крилами

Інтерес до літаючих автомобілів з боку такого гіганта виробництва автомобілів, як TOYOTA, доводить право на життя особистого транспорту в повітрі. Якщо закон Бернуллі не став перешкодою для інженерів на початку двадцятого століття на шляху до створення літака, то й щодо автомобіля це питання теж залишається відкритим.

Чи потрібно нам підкорювати повітря, виїжджаючи щоранку на роботу?

Безумовно, це б розрядило ситуацію на дорозі. Пробки зникнуть в минулому. Небо довелося б розділити на яруси для автомобілів та літаків, дорога на роботу наповниться гарними краєвидами у вікні, а маршрут з точки А в точку В буде проходити без нашого втручання.

Є винаходи, які вже прийшли в наш світ, і які ми, кінцеві споживачі, ніяк не хочемо помічати.

Електромобілі – це прорив двадцять першого століття. На ринок приходить нова автокомпанія TESLA зі своєю MODEL X,  яка руйнує всі уявлення про електромобілі. Гарний дизайн, величезний запас енергії дозволяє долати великі дистанції на одному заряді, а найголовніше – це швидкість. Зараз електродвигун нічим не поступається спорткарам.

Китайці пішли ще далі у виробництві електромашин. Реалізація графена! Новий матеріал, винайдений у 2004 році Андре Геймом і Костянтином Новосьоловим, просунув розвиток конденсаторів, дозволивши створити суперконденсатор. Його відмінність від класичних батарей в тому, що конденсатор може моментально приймати, а найголовніше – поступово віддавати енергію. Заряд батареї не буде залежати від часу, а тільки від місця. Ще один важливий плюс: вони легші й компактніші. І вже зараз Китаєм їздить громадський транспорт з електродвигунами, де замість класичних батарей стоять суперконденсатори.

Громадський транспорт в Китаї з суперконденсаторами

Автобус на супперконденсаторе

 

Доступні електромобілі почали з'являтися на наших дорогах завдяки інженерним рішенням MITSHUBISHI. Електродвигун від цієї компанії хоч і не має великого запасу енергії на одному заряді, а також значно поступається MODEL X, але ціна на транспортний засіб з ним не може не радувати, з чим погодилися такі гіганти французької автопромисловості, як PEGEOUT і CITROEN, запустивши у своїй модельній лінійці машини на базі електродвигуна від MITSUBISHI.

Компанія Volvo також не хоче поступатися ринком, і пообіцяла, що в 2018 році повністю відмовиться від класичного двигуна, а в лінійці автомобілів будуть тільки гібридні двигуни і електродвигуни. Згідно зі звітом норвезьких автомобільних дилерів, продаж електромобілів за 2015 рік склав 20% ринку, і прогнозується подальше його зростання.

Німецькі інженери вже пророкують гібридному дизелю перше місце, що не дивно. Така комплектація на диво економна і, без сумніву, досить потужна. А якщо ще додати екологічність агрегату, то вимальовуєтся нова тенденція на електроринку.

Наступною компанією, яка заявила про впровадження модельного ряду власних електромашин, стала BMW, відома своїми спортивними машинами для загального конвеєра. Починаючи з другої і до сьомої включно, моделі будуть комплектуватися електродвигунами.

The Tale Of Death Vette

Гибридный двигатель
 

Навіть за таких значних показників впровадження електрокарів на світовій сцені автобізнесу, проблема інфраструктури залишається відкритою.

Брак заправних станцій впливає на покупку авто з електродвигуном. З цією ситуацією зіткнулася TESLA, коли впроваджувала на ринку свою першу машину. Проблема була в нестачі конкуренції всередині ринку. На нову технологію інші представники автопрому дивилися скоса до сьогодення.

Наступною варто очікувати повну автоматизацію руху на дорозі. На зміну водійському сидінню прийде пасажирське. Кардинальні зміни в автопромисловості не за горами, і ми в цьому майбутньому не будемо пасивними глядачами.